اخبار

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳

نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1403

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳

بر اساس اعلام ایران خودرو  ۴۸ ساعت پس از اتمام مدت ثبت نام , برای تعیین منتخبان و نوبت دهی ثبت کنندگان , فرآیند قرعه کشی انجام می شود ,ثبت نام ایران خودرو تا پایان روز دوم شهریور ماه ادامه دارد اما  زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه موقع است ؟

طرح فروش گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۴ مرداد ماه آغاز شده و تا جمعه دوم شهریور ماه ادامه دارد , خودورهای قابل عرضه در این طرح پژو ۲۰۷ دستی , رانا پلاس , تارا , هایما , سورن پلاس بنزینی و محصول جدید ری را است .

متقاضیان عادی مشارکت در طرح فروش جاری گروه صنعتی ایران خودرو از ۲۱ مردادماه روز یکشنبه فرصت داشتند تا با وکالتی کردن حساب های خود نزد بانک های عامل و مسدود کردن وجه ۲۳۰ میلیون تومانی در این حساب , برای مشارکت در این طرح اولین قدم را بردارند.

بر اساس ضوابط باید ۵۰ درصد از مبلغ خودرو در حساب متقاضی مسدود شود که این مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان است پس از مشخص کردن متقاضیان واجد الشرایط فراخوانی تحت عنوان انعقاد قرار دادو واریز وجه اعلام می شود .

این فرصت در ابتدا ۷ روز در نظر گرفته شده بود که پس از آن با توجه به تأخیردر هماهنگی های لازم بین برخی بانک های عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول ( یکشنبه ) این امر تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۹ مردادماه امکان پذیر بود .

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود ؟

برای برگزاری قرعه کشی ایران خودرو دو روایت وجود دارد تعدادی می گویند که ۴۸ ساعت پس از اتمام زمان ثبت نام که با توجه به اینکه جمعه دوم شهریور ماه به مهلت تمام می شود , یکشنبه چهارم شهریور ماه باید قرعه کشی انجام شود و نتایج نیز اعلام گردد .

تعداد دیگری نیز عنوان کرده اند که قرعه کشی و اعلام نتایج آن ششم شهریورماه است , در نتیجه باید از چهارم تا ششم شهریور ماه منتظر بود تا قرعه کشی انجام و نتایج آن نیز اعلام شود .

تعمیر خودرو را به مکانیک سیار بسپار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *