متفرقه

تاثیرات نرم کننده کلاچ

تاثیر نرم کننده کلاچ

تاثیرات نرم کننده کلاچ

شاید شما از خودتان پرسیده باشید که تاثیر نرم کننده کلاچ چیست و عمر آن بیشتر از سیم کلاچ معمول است یا خیر ؟ ما در این برگه علاوه بر آموزش نصب سیم کلاچ طبی به شما کلیه تاثیرات نرم کننده کلاچ را خواهیم گفت تا از خرید خود پشیمان نشوید  و بدانید چه لطفی به سلامتی خود کرده اید . با کوییک سرویس وحید همراه باشید و در صورت تمایل میتوانید نسبت به خرید کیت نرم کننده کلاچ و نصب توسط مکانیک سیار اقدام نمایید

 

تاثیر نرم کننده کلاچ

آموزش نصب سیم کلاچ طبی

  • مطمئن باشید باتری را از ماشین جدا کرده اید  و جریان برقی وجود ندارد
  • ۱ .پشت پدال کلاچ خودرو با کمک یک دوسوی بلند ،فشنگی سر سیم را از داخل خارپشت پدال
    کلاچ ،خارج میکنید,
  • ممکن است با این کار به خار اتومات که در قسمت پشت پدال قرار دارد آسیب وارد شود
  • مراقب خار موجود باشید
    ۲ .پیچ ریگلاژ سیم کلاچ را به وسیله آچار تخت باز کنید 
  • ( برای اکثر خودروها ۱۰/۱۳ پاسخگوی کار شماست  )
  • با کمی فشار سیم از گیربکش آزاد شده و در اختیار شما خواهد بود 
  • اینجا میتوانید سیم کلاچ را بیرون بکشید و نسبت به نصب کیت نرم کننده پژو اقدام کنید
  • سیم کلاچ طبی پژو را که از لوازم یدکی خودرو وحید تهیه کرده اید را از بسته بیرون بیاورید
  • یک سر آن را به سمت محفظه موتور هدایت کنید
  • خار داخل محفظه را دوباره آزاد کنید و یک سر نرم کننده کلاچ را جا بزنید و دوباره خار ار رها کنید تا کابل را فیت کند و نگه دارد
  • سر دیگر کیت نرم کننده را به آسانی به گیربکس نصب کنید و آماده ریگلاژ سیم کلاچ جدید باشید
  • توحه کنید حرف R  در هنگام نصب رو به پایین بوده  و کابل را به درستی جا بزنید
  • پس از نصب و امتحان آن هنوز کار تمام نشده است
  • کمی طول میکشد تا  کیت نرم کننده کلاچ خریداری شده سهولت در رفت و برگشت پدال را به شما نشان دهد
  • پس باید جند ساعتی با آن کار کنید
  • تا جایی که دیر تصور میکنید اصلا خودرو شما سیم کلاچ ندارد
  • و در نهایت از تاثیرات نرم کننده کلاچ لذت ببرید

قیمت نرم کننده کلاچ

محصولات مربوطه را ما در زیر همین برگه به اشتراک میگذاریم   . شما عزیزان نیز میتوانید به صورت اینترنتی محصول را خریداری نموده و در صورت تمایل از خدمات مکانیک سیار ما جهت نصب محصول در محل استفاده نمایید  .

  • قیمت نرم کننده کلاچ پراید
  • قیمت نرم کننده کلاچ پژو
  • قیمت نرم کننده کلاچ سمند

تعویض روغن خودرو در محل

 

تاثیرات نرم کننده کلاچ

  • پیشگیری از درد سیاتیک ناشی از رانندکی زیاد
  • پیشگیری از درد گردن  و گرفتگی عضلانی در ناحیه کتف و گردن
  • تاثیرات نرم کننده کلاچ در سردردهای مزمن ناشی از فشار رانندگی نیز دیده میشود
  • عواملی همچون درد زانو ، درد کمر و آسایش سلب شده از شما پیشگیری و رفع میشود
  • تسلط بیشتر به رانندگی نتیجه کلی تاثیرات نرم کننده کلاچ میباشد

 

****سیم کلاچ طبی در حال حاضر موجود نمیباشد ****

 

69 نظر در “تاثیرات نرم کننده کلاچ

  1. زهرا گفت:

    سلام من از این محصول نرم کنده کلاچ نوین مبتکران خرید کردم.و روی ماشینم که سایناست نصب کردم و خیلی راضی ام.چون مربی اموزشگاهم الان کلاچم واقعا نرم شده.ممنووون از این محصوووول بسیار خوبتون.

    1. adminvahid گفت:

      ممنون از کامنت خوبتون

    2. ناشناس گفت:

      سلام چی مدت نرم کننده کلاچ نصب کردی هنوز هم راضی هستید ممنون میشم اطلاعات خوبی ارائه میفرمایید

  2. امیر گفت:

    سلام همکار بازنشسته ایران خودرو هستم من هم یک عدد برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل اینکه پدال کلاچ از پدال ترمز بالاتر آمده بود و هرکاری هم بابت تنظیم انجام دادم درست نشد .فکر میکنم ریگلاژ این مجموعه طوری هست که دیسک وصفحه وبلبرینگ تحت درگیری باشند .خواستم خدمتتون اطلاع داده باشم وانتقاد شده باشد.

    1. وحید گفت:

      ممنون از نظر شما

    2. سروش گفت:

      عزیز جان.شما میتونی درگیری کلاچتون رو با چک کردن خلاصی سیم وارد شده به دوشاخ کلاچ از داخل کاپوت کنترل کنید.این سیستم دقیقا عین دنده سبک دوچرخه عمل میکنه،نیروی کمتری میبره،اما کورس حرکت پدال اضافه میشه و طبعا یا باید بره پایین تر یا باید بیاد بالاتر.من ازش استفاده نکردم.ولی اینجوریه.

      1. امیر گفت:

        سلام. من سه ماه پیش نصب کردم به درد نمیخوره رفتم برای گرانتی جواب گو نیستن. بدتر اینجایه که خراب رو بستن که صفحه کلاچ رو عوض کردم. به نظر من نخرید.

        1. اکبر گفت:

          دلیل به درد نخوردنشو میفرمایین ما هم بدونیم لطفا

  3. حسن گفت:

    سلام من یک عدد سیم کلاچ مبتکران برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل بالا آمدن پدال کلاچ از پدال ترمز .تو حرکت سرعت ۲۰ با دنده دو به دنده یک اصلا دنده جا نمیرفت .بعضی مواقع هم کلاچ را گرفتی دنده قفل میکرد. اشکال کار را باید مهندسین تولید کننده این محصول پذیرا باشند تا مردم اطلاع داشته باشند وجهت رفع عیب محصول کوشش نمایند .با سپاس

    1. محمد عبدی گفت:

      کمتر از ۵ دقیقه ۲ نفر ۴۰۵ نصب کردند و پدال بالا تر از ترمز بوده ؟؟؟؟؟ میخواین تخریب کنید بنده خدا رو حداقل یه جور دیگه حرف بزنید . من که ۴۰۵ انداختم هیچ مشکلی نداشته . میخواین هر کی ۴۰۵ انداخته داخل صفحه اینستا شرکت نظرش بده

        1. ناشناس گفت:

          عزیز اگر کارایی داشت خود شرکت های سازنده خودرو نصب میکردن حتما اشکال داره

      1. ناشناس گفت:

        داداش منم واسه ال۹۰ نصب کردم و همین مشکل رو دارم و صحبتشون درسته

      2. مهرداد گفت:

        من نصب کرد بدرد نمیخوره
        کلاج رو عوض کنید

      3. رامین گفت:

        سلام. من هم برای سمند ef7 بردم مکانیک برام نصب کرد، پدال کلاچ خیلی اومده بالاتر از پدال ترمز. گفتم تنظیم کن ببرش پایین، میگه نرم کننده همینطوری هستش. میخوام ببرم همون سیم کلاچ اتومات فابریک ببندم دوباره

    2. وحید گفت:

      اگر مدت گارانتی نگذشته
      حتما کالا را به شرکت مرجوع کنید

      1. ناشناس گفت:

        من برای ال ۹۰ انداختم ولی دقیقا همونطور پدال خیلی اومد بالا. بعد یه ماه بلبرین کلاچم خورد شد. علتش رو گفتن چن این کلاچ طبی بلبرینگ و صفحه رو در گیر پگه میدارهدخیلی زود دیسک و صفحه رو ازبین میبره

    3. علی گفت:

      سلام من هنوز نصب نکردم نظر خاصی هم ندارم، ممنون از همه ی شما

      1. ع گفت:

        سلام،من قراره هروقت ماشین ارزون شد خریدم نصب کنم بعد بهتون میگم تآثیرشو،،😝

  4. ناشناس گفت:

    سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن

    1. ناشناس گفت:

      سلام من هم انداختم کلاچ خیلی نرم شده ولی کلاچ بالا است کشش پستال نداره

    2. ایرج گفت:

      وقتی سیم کلاچ خلاصی داره،از داخل سمت موتور میبینی که درگیرنیست،چطور با بلبرینگ وصفحه درگیر میمونه؟!!مگه شعبده بازیه؟یاتوهم؟!حالابنده عرض میکنم مشکل چیه؟بعضی دوستان براین باورندکه بانصب این سیم کلاچ،تمام مشکلاتی که مربوط به دیسک وصفحه وبلبرینگ هست،حل میشه!!!خیردوست عزیز برخی مواقع سفتی ویا سروصدافقط از سیم کلاچ نیست وعلتهای دیگری نظیرخرابی دیسک وصفحه دارد…ممنون

  5. نادر گفت:

    سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن

    1. وحید گفت:

      درسته
      ماشینهای سایپایی
      کورس بازی دوشاخ کلاچ کمه

    2. سروش گفت:

      برادر شما که مکانیک هستید باید بهتر بدونید که این سیستم عملکردش یه چیزی مثل دنده سبک دوچرخه هست.یعنی شما وقتی دنده رو روی چرخ دنده بزرگ و سبک میذارید،نیروی کمتری لازم هستش،ولی تعداد دور بیشتری رو باید پا بزنید تا همان میزان قبل رو طی کنید.زمانی که دنده سنگین میشه،باید با قدرت بیشتری پا بزنید ولی با دور کمتری پا زدن اون مسافت طی میشه.این سیستم هم شبیه دنده سبک دوچرخست.نیروی کمتری لازمه،ولی دور بیشتری رو باید پا بزنید،یعنی کورس حرکت پدال افزایش پیدا میکنه،اگه دنده هاتون جا نمیرفته،یا باید تنظیم میشده یا باز کورس حرکت کلاچتون رو زیاد تر میکردید محدودیتش رو افزایش میدادین که بالاتر بیاد،یا مثلا یه کاری میکردین که زیر پدال کمی فضا ازاد شه و پایین تر بره.ولی بالا بودن کلاچ روی این سیستم دلیل درگیر بودن نیست.شما باید ببینی اون اهرمی که از داخل گیربکس میاد ک فک میکنم اسمش دوشاخ کلاچه،ازاد باشه و کمی خلاصی داشته باشه.تا خیالت راحت بشه که درگیر نیست.

      1. ناشناس گفت:

        😥😥😥😥😥

  6. رضا گفت:

    سلام من از این محصول نرم کنده کلاچ عاکف صنعت نوین مبتکران خرید کردم و روی ماشین ۴۰۵ نصب کردم خیلی راضی ام . فکر کنم مهمترین فاکتورش اینه که رگلاژ مناسب صورت بگیره اگه رگلاژ درست انجام نشه فکر میکنیم قطعه ایراد داره در حالی که ایراد نداره و مشکل از نصاب هستش. اون دوستی که گفت پدال کلاچ از پدال ترمز بالاست از رگلاژ . برای من هم دقایق اول همینطوری بود ولی با رگلاژ حل شد و من که فوق العاده راضی هستم از این محصول . واقعا از درد کمر و پا راحت شدم . خدا خیرتون بده

  7. سید ابوالفضل ایوب نژاد گفت:

    سلام
    من در ال نود از نرم کننده کلاچ مبتکران استفاده کردم ابتدا فکر می کردم صفحه در گیره وشتاب کمه گفتم به نرمی اش می ارزه ولی الان سه سال شده و اصلا به صفحه صدمه نزده چون اگر درگیر بود تا حالا صفحه را خراب می شد وطوری شده که با سایر ماشین ها رانندگیم سخت شده

    1. ناشناس گفت:

      سلام . فک کنم عمر مفید داره مال من الان بعد از سه سال سفت شده . نمیدونم علت چیه . شاید صفحه تموم شده . ولی تست کردم صفحه هنوز کار میکنه

      1. بهنام گفت:

        سلام
        دوباره تنظیم میخاد

  8. داریوش عاقبتی گفت:

    سلام. اون بنده خدا ال نود نصب کرده سه سال، لطفا بگین ماشین چند کیلومتر کار کرده بعدش، کدوم شهر هستین، ترافیک داره، تو شهر زیاد میرین یا تو جاده؟؟؟؟؟ تمام این ها مطرح هست. من خودم ارشد مهندسی مکانیک و طراحی قطعات خودرو و رفع عیب قطعه انجام میدم. شما نصب کردی تو سه سال ۲۰ هزار تا راه نرفتی که نمیشه بگی صفحه صاف نشده!!!!

    1. ناشناس گفت:

      سلام مهندس عاقبتی، اینکه توی رگلاژ باید تا انتهای پیچ رگلاژ سفت شود به بلبرینگ دیسک فشار نمیاد،؟ دایم درگیر نیست؟

  9. کاپیتان شهبازی با ۳۵ سال سابقه گفت:

    امکان نداره این سیم کلاچ درست کار کنه

  10. عبداله باقرمنش گفت:

    دوستان عزیز دقت بفرمایید این محصول واقعا کلاچ رو نرم میکنه، زمانی میگیم نرم شده یعنی نیروی کمتری میخواد اما ایراد کار اینجاست که طبق قوانین فیزیک زمانی شما طبق هر اهرمی نیروی کمتری صرف میکنید قطعا جابجایی کمتری نیز خواهید داشت، در نتیجه با این قطعه کورس کلاجتون از حالت فابریک کمتر میشه، یا باید پدال کلاج رو بالاتر رگلاژ کنید و یا زیر پدال رو جوری پایین ببرید که موقع کلاچ گرفتن پدال پایین تر بره، اما حرف آخر، اگر خواستید بخرید قبل از خرید پدال کلاج رو نصفه فشار بدید، اگه دنده هاتون تو این حالت جا رفت تو خریدش شک نکنید. موفق باشید

    1. ناشناس گفت:

      آفرین.دقیقا درسته.

    2. اکبر گفت:

      عالی توضیح دادی،

  11. بهمن گفت:

    با سلام به نظر من اگر شما صفحه کلاج نو انداختید وباز دیدید کلاج سفت است ایراد از دنده فرایویل هست متاسفانه بیشتر ماشینهای تولید داخل مخصوصا سایپا این مشکلات رو دارن مثل ساینا وکویک حتی صفر کیلومتر باید یا فرایویل تراش بخوره یا در حد امکان تعویض،بشه تا با دیسک و صفحه مچ بشه

  12. امیر گفت:

    باسلام من این محصول رو برای slx نصب کردم در یک کلام نصب نرم کلاچ برای خودرو بزرگترین اشتباهه !!
    دوستان هم گفتند ، پدال کلاچ بالاتر از ترمز میاد برای منم همینطوره و اگر بخوام کلاچو پایین تنظیم کنم دنده جا نمیره و این محصول یه دیسکوصفحه گذاشت رو دستم هیچوقت نبندید پشیمون میشید یاحق

  13. ناشناس گفت:

    سلام من این نرم کننده رو برای slxنصب کردم بعد از مدتی دنده ماشینم سفت شد گفتن ایراد از دیسک و صفحه ماشینه باز کردیم دیدیم که صفحه سالم سالم اما دیسک خراب شده به حر حال مجبور بودم عوض کنم الان بعد از یه سال دوباره همون ایرادو دوباره پیدا کرده به نظر شما ایراد از نرم کننده می‌تونه باشه .من که بهش شک دارم

    1. جواد صنوبرکلاتی گفت:

      سلام.
      منم یکی ازاینا رو روی ۲۰۶ تیپ ۵ انداختم بعدا بلبرینگ کلاچم صداش درآمد بعد از ۶ ماه که بیشتر شد رفتم باز کرد بلبرینگ رو داغون کرده بود تعمیرکاران گفت مربوط به همینه،البته که عمر دیسک و صفحه و بلبرینگ رو کم می‌کنه ولی اگه کسی مشکل زانو داشته باشه خوبه نرم میشه

    2. جواد کلاتی گفت:

      سلام.
      منم یکی ازاینا رو روی ۲۰۶ تیپ ۵ انداختم بعدا بلبرینگ کلاچم صداش درآمد بعد از ۶ ماه که بیشتر شد رفتم باز کرد بلبرینگ رو داغون کرده بود تعمیرکاران گفت مربوط به همینه،البته که عمر دیسک و صفحه و بلبرینگ رو کم می‌کنه ولی اگه کسی مشکل زانو داشته باشه خوبه نرم میشه

      1. Amir گفت:

        کاملا درسته منم تیبا دارم . دوبار بلبرینگ کلاچم نابود شد . حرف شما کاملا درسته .

  14. سهیل گفت:

    سلام
    من روی کوییک نصب کردم نتیجه فوق العاده بود
    نرمی کلاچ در حد کلاچ هیدرولیک شد پدال هم هیچ گونه تنظیمی لازم نداشت با تشکر از عاکف صنعت واقعا خسته نباشید .من هم اولش با این نظرها مردد بودم تو خریدش ولی به خاطر پا دردم این ریسک رو کردم و الان هم خیلی از این سیستم راظی هستم .

  15. ناشناس گفت:

    می‌خواستم روی ال‌نود نصب کنم، نظرات کاربران رو خوندم و منصرف شدم.

  16. bahman گفت:

    من هم حدود ی سال پیش از این نرم کننده برای ماشین ۴۰۵ استفاده کردم ک متاسفانه بعد از پنج ماه خراب شد و در ترافیک های سنگین شهر های شلوغ جواب نمیدهد

  17. امیر گفت:

    سلام. من سه ماه پیش نصب کردم به درد نمیخوره رفتم برای گرانتی جواب گو نیستن. بدتر اینجایه که خراب رو بستن که صفحه کلاچ رو عوض کردم. به نظر من نخرید.

  18. حسین ایاغ گفت:

    سلام وقت بخیر
    تاثیری به لرزش کلاچ هم داره

  19. داود گفت:

    عرض ادب و احترام
    ساختار این سیم کلاج در قسمت طوسی رنگ میانی ، عملکردی به مانند گیربکس دارد که به واسطه ان، فشار را از روی پا برداشته و به گیربکس سیم منتقل میکند که راندمان نرم تر و راحتری را در اختیار کاربر قرار میدهد.
    این سیم کلاج هیچ گونه تغییری در فرایند کلاج گیری ندارد و اگر نقص و یا اسیبی مشهود شود مربوط به سایر اجزا میباشد

  20. صادق گفت:

    سلام ممنون از نظرات همه دوستان و مهندس عزیز
    من برا ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۵ میخواستم نصب کنم ولی دیگه منصرف شدم ارزش ریسک نداره

  21. شهرام احمدی گفت:

    سلام من دو روزه خریدم تازه دیسک صفحه نصب کردم شتاب ماشینم عالی بود از این سیم کلاچ طپی خریدم شتاب ماشین میاره پایین که هیچ بلبرنگ گلاچم خورد کرد بعدش انقد بالا درگیره بیشتر استرس بهت وارد میکنه به سختی ماشین حرکت میکنه گاز خور زیاد میشه مصرف سوختتم میره بالا اصلا به درد نمیخوره خدا لعنتش کنه الکی به مردم میگن تبلیقش میکنن نخرید اقا به درد نمیخوره

    1. پیام گفت:

      من برای ساینا وصل کردم کلاچ فوق العاده نرم میشه اما کلاچ بالا میاد گهگاهی کلاچ میگیری دنده قفل میکنه ،شتاب پایین گاز خوری زیاد از همه بدتر بلبرینگ زیادی درگیر میشه .۲ روز روی ماشین بود مرجوع کردم.قبلی خودشو انداختم عالی شد فقط نسبت به اون سفت تر هست .فکر می‌کنم به کارشناسی بیشتری این محصول نیاز داره.

  22. ناشناس گفت:

    به نظر میاد بعضی نظرات مغرضانه میباشد طرف مصرف بالای سوخت ..ساییدن لاستیکها..شتاب پایین خودرو..ترافیک شهری..همه رو به این نوع کلاچ ربط داده

  23. رضا گفت:

    به نظر میاد بعضی نظرات مغرضانه میباشد طرف مصرف بالای سوخت ..ساییدن لاستیکها..شتاب پایین خودرو..ترافیک شهری..همه رو به این نوع کلاچ ربط داده

  24. علی گفت:

    با سلام
    میخواستم برای ماشینم که دنا هست سفارش بدم اما بعد از خوندن نظرات پشیمون شدم . انقده هزینه ها بالاست که به ریسکش نمی ارزه . باتشکر از دوستان که بعد از استفاده نظرات خودشون رو ارائه میدن

  25. حامد گفت:

    سلام میخاستم بخرم بادیدن نظرات کلا منصرف شدم

    1. سعید شهبازی دوست گفت:

      با سلام من ساینا دارم کلاچ سفته.خواستم بخرم ولی نظرات دوستان مرا مجاب کرد که منصرف بشم واز خیر خریدن بگذرم.عقل هم میگه اگه چیز خوب و استاندارد بود خود خودرو ساز نینداخت دیگه……

      1. علی غزائیان گفت:

        سلام بااحترام به شما وهمه دوستان من این مدل کلاج رو آزمایش نکردم ولی عده ایی میگفتند اگه خوب واستاندارد بود کارخانه میگذاشت شما در خوب بودن واستاندارد بودن کیسه هوای سرنشین عقب شکی دارید ولی کارخانه نگذاشته ومثال های فراوان دیگه اما سلامتی انسان ارزش این رو داره نهایت اخرش دیسگ وصفحه زودتر تمام بشه

      2. سید احسان گفت:

        خب خودرو ساز چیز های خوب زیادی هست که نمیزاره ، چون نمی‌خواد بقیه پر و بال بگیرند ، خودرو ساز چرا سیستم صوتی خوب پایونر برات نمیزاره ؟ اینکه بهترین جنس هست … یکم تفکر کن ،
        من خدا شاهده راضی هستم از دستگاهی که خریدم
        هر جا بتونم براش تبلیغ میکنم

        از کار خوب باید حمایت کرد نه تخریب
        یکی پیدا شده ، سر این موضوع فکر گذاشته
        الان وقت برداشت هست براش

        اگه از فکر بنده خدا حمایت نمیکنید لااقل تخریب نکنید

  26. میلاد گفت:

    سلام
    من یع سالی رو کویک نصب گردم خوب بود
    حالا یه مقدار سفت شده
    راهی واسه نرم کردنش هست؟

  27. منوچر گفت:

    مشکش اینه که دوشاخه کلاج درگیرمیشه ودیسک وبلبرینگ کلاج زودخراب میشه چون اگرشل ببندی دنده جانمیره اگرسفت ببندی کلاچ درگیرمیشه اگراین مشک برطرف بشه بسیارعالیست

  28. اکبر گفت:

    با سلام..
    این محصول رو ۳ روزه نصب کردم..
    خودم مکانیک هم هستم و از فنی ماشین سر در میارم..
    تجربم از نصب این قطعه:
    روی بسته نوشته بود بعد از نصب، موتور خاموش به تعداد کلاج گیری کنید و سپس اقدام به ریگلاژ نهایی کنید..
    سیستم داخل باکس این محصول رو نمیدونم..
    ولی من موتور خاموش کلاجگیری نکردم و ریگلاژ انجام دادم از تهران حرکت به سمت کرج تو ترافیک دنده ها شروع کردن به سفت جا رفتن با تقه زیاد..
    زدم بغل پیچ ریگلاژ رو دو دنده سفت کردم درست شد.. نردیک کرج باز این اتفاق افتاد و دوباره ریگاژ.
    بعد ۳ بار ریگلاژ مشکل کلا برطرف شد.
    به جرات میگم درد زانو و لگن تو همون یکی دو روز اول رفت..
    نصبش فنیه دوستان..
    به راهنمای نصب دقت بشه..
    یکم فنی باشید این بهترین وسیلست
    تجربه شخصی خودم از اذیت ها و خوبی های این محصول..

  29. سید احسان گفت:

    سلام شب همه بخیر من امروز این دستگاه رو خریدم از خود شرکت سازنده که در مشهد هست خداوکیلی بدون هیچگونه اقراقی دارم به همه دوستانی که می‌خوان این دستگاه رو بخرن توصیه می‌کنم حتماً توصیه می‌کنم خریداری کنید خدا وکیلی احساس می‌کنید زیر پاتون پنبه گذاشتید یا بالشت من استفاده کردم راضی هستم اونایی هم که راضی نیستن یا پیش تعمیرکار کارنابلد بردند یا قصد این رو دارند که این بنده خدا رو تخریب کنند به هر حال من استفاده کردم راضیم

  30. پیام گفت:

    باسلام.بنده نصب کردم.دیسک و صفحه هم جدید تعویض شده.محاسن :نرم شدن کلاج،شتاب خودرو
    معایب: کلاج بالاتر از ترمز،گاز خوردن زیاد خودرو در هنگام تعویض دنده ،گیر کردن دنده در برخی مواقع
    در مجموع باعث گازخوردن زیاد ماشین و بالا آمدن کلاج می شه.
    دیاگ و برق ماشین چک شد و اساتید گاز خوردن ماشین را به دلیل گشتاور زیاد ناشی از سیم کلاج طبی تشخیص دادند.
    یاحق

  31. نمایندگی ایران خودرو گفت:

    ملت ایران مگه میشه کار ایرانی ببندی بدون مشکل باشه خاک بر سر بعضی از این مهندسین ایرانی بریزن که فکر جیب خودشون هستن نه فکر مردم الان ۱۰۰ نفر گفتن ماناراضی هستیم بازبه تعداد انگشتان دست گفتن ما راضی هستیم فکر کنم اونا که گفتن ما راضی هستیم از خود شرکت باشنداگر این محصول خوب بود برو ببین کدوم سازنده رو ماشینش بسته الکی به هم نپرید

    1. حسام گفت:

      عزیزان وقتی حرف ازنرم کننده کلاج پیش میاداینکه که اهرم دوشاخه کلاج فشاربرروی بلبرینگ کلاج میادهرطورحساب بکنیدبعدازمدتی بلبرینگ کلاج وصفحه خورشیدی صفحه کلاج ازبین میره وباعث شکستگی بلبرینگ وصفحه خورشیدی میشه وهزینه های زیادی رو دست میزاره هیچ راهی نداره مگرازدیسک وصفحه اصلی وخوب بندازیم که نرم هستن وچون کلاج ماسیمی هست همیشه کلاج سفت هست البته بعدازمدتی سیم کلاج هم سفت میشه که باتعویض ان نرمترمیشه بهرحال بایدباهمان کلاج فابریک ساخت.

  32. دوست گفت:

    با سلام.من چند که این نرم کننده مبتکران رو به روی تیبانصب کردم.
    اگه کلاج پایین تنظیم بشه دنده به سختی جا میره و اگه بالا بسته بشه داستان گاز خوردن و ….
    مزایا:نرمی خوب پدال کلاج- خلاص شدن از درد زانو مخصوصا” تو ترافیک
    معایب:بالاتر درگیر شدن از پدال ترمز-گازخوردن در سرعت و تعویض دنده به طوری که بقیه سرنشینها احساس میکنند.-پایین امدن شتاب در سرعت نزدیک ۱۰۰به بالا که کاملا احساس میشه-مصرف زیاد سوخت-به خاطر درگیری دوشاخ کلاج هزینه اضافی مثل تعویص بلبرینگ کلاج و دیسک و صفحه رو دستتون میمونه.
    حالا تصمیم با خودتونه.من که باز میکنم و فابریک خودش رو میبندم.سفتی کلاج بهتر از هزینه اضافی که بوجود میاد
    ولی باز از سازندش تشکر میکنم.

    1. شهرام گفت:

      سلام‌من‌همین‌امروزبرای‌ماشینم‌کوییک‌انداختم‌، کلاچ‌نرم‌شدامابه‌قول‌اون‌دوستان‌دقیقادرسته‌پدال‌بالامیادوکلاچ‌بالاعمل‌میکنه‌واگه‌ریگلاژ روکم‌کنیم‌به‌هیچ‌وجه‌دنده‌جانمیره، فقط‌دوستان‌عزیزمیخواستم‌ببینم‌این‌محصول‌مرجوع‌هم‌میشه‌کردیانه؟ اگه‌کسی‌اطلاع‌داره‌لطفابه‌من‌اطلاع‌بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *