شاید شما از خودتان پرسیده باشید که تاثیر نرم کننده کلاچ چیست و عمر آن بیشتر از سیم کلاچ معمول است یا خیر ؟ ما در این برگه علاوه بر آموزش نصب سیم کلاچ طبی به شما کلیه تاثیرات نرم کننده کلاچ را خواهیم گفت تا از خرید خود پشیمان نشوید و بدانید چه لطفی به سلامتی خود کرده اید . با کوییک سرویس وحید همراه باشید و در صورت تمایل میتوانید نسبت به خرید کیت نرم کننده کلاچ و نصب توسط مکانیک سیار اقدام نمایید
آموزش نصب سیم کلاچ طبی
مطمئن باشید باتری را از ماشین جدا کرده اید و جریان برقی وجود ندارد
۱ .پشت پدال کلاچ خودرو با کمک یک دوسوی بلند ،فشنگی سر سیم را از داخل خارپشت پدال کلاچ ،خارج میکنید,
ممکن است با این کار به خار اتومات که در قسمت پشت پدال قرار دارد آسیب وارد شود
مراقب خار موجود باشید ۲ .پیچ ریگلاژ سیم کلاچ را به وسیله آچار تخت باز کنید
( برای اکثر خودروها ۱۰/۱۳ پاسخگوی کار شماست )
با کمی فشار سیم از گیربکش آزاد شده و در اختیار شما خواهد بود
اینجا میتوانید سیم کلاچ را بیرون بکشید و نسبت به نصب کیت نرم کننده پژو اقدام کنید
سیم کلاچ طبی پژو را که از لوازم یدکی خودرو وحید تهیه کرده اید را از بسته بیرون بیاورید
یک سر آن را به سمت محفظه موتور هدایت کنید
خار داخل محفظه را دوباره آزاد کنید و یک سر نرم کننده کلاچ را جا بزنید و دوباره خار ار رها کنید تا کابل را فیت کند و نگه دارد
سر دیگر کیت نرم کننده را به آسانی به گیربکس نصب کنید و آماده ریگلاژ سیم کلاچ جدید باشید
توحه کنید حرف R در هنگام نصب رو به پایین بوده و کابل را به درستی جا بزنید
پس از نصب و امتحان آن هنوز کار تمام نشده است
کمی طول میکشد تا کیت نرم کننده کلاچ خریداری شده سهولت در رفت و برگشت پدال را به شما نشان دهد
پس باید جند ساعتی با آن کار کنید
تا جایی که دیر تصور میکنید اصلا خودرو شما سیم کلاچ ندارد
و در نهایت از تاثیرات نرم کننده کلاچ لذت ببرید
قیمت نرم کننده کلاچ
محصولات مربوطه را ما در زیر همین برگه به اشتراک میگذاریم . شما عزیزان نیز میتوانید به صورت اینترنتی محصول را خریداری نموده و در صورت تمایل از خدمات مکانیک سیار ما جهت نصب محصول در محل استفاده نمایید .
سلام من از این محصول نرم کنده کلاچ نوین مبتکران خرید کردم.و روی ماشینم که سایناست نصب کردم و خیلی راضی ام.چون مربی اموزشگاهم الان کلاچم واقعا نرم شده.ممنووون از این محصوووول بسیار خوبتون.
سلام همکار بازنشسته ایران خودرو هستم من هم یک عدد برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل اینکه پدال کلاچ از پدال ترمز بالاتر آمده بود و هرکاری هم بابت تنظیم انجام دادم درست نشد .فکر میکنم ریگلاژ این مجموعه طوری هست که دیسک وصفحه وبلبرینگ تحت درگیری باشند .خواستم خدمتتون اطلاع داده باشم وانتقاد شده باشد.
عزیز جان.شما میتونی درگیری کلاچتون رو با چک کردن خلاصی سیم وارد شده به دوشاخ کلاچ از داخل کاپوت کنترل کنید.این سیستم دقیقا عین دنده سبک دوچرخه عمل میکنه،نیروی کمتری میبره،اما کورس حرکت پدال اضافه میشه و طبعا یا باید بره پایین تر یا باید بیاد بالاتر.من ازش استفاده نکردم.ولی اینجوریه.
سلام من یک عدد سیم کلاچ مبتکران برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل بالا آمدن پدال کلاچ از پدال ترمز .تو حرکت سرعت ۲۰ با دنده دو به دنده یک اصلا دنده جا نمیرفت .بعضی مواقع هم کلاچ را گرفتی دنده قفل میکرد. اشکال کار را باید مهندسین تولید کننده این محصول پذیرا باشند تا مردم اطلاع داشته باشند وجهت رفع عیب محصول کوشش نمایند .با سپاس
کمتر از ۵ دقیقه ۲ نفر ۴۰۵ نصب کردند و پدال بالا تر از ترمز بوده ؟؟؟؟؟ میخواین تخریب کنید بنده خدا رو حداقل یه جور دیگه حرف بزنید . من که ۴۰۵ انداختم هیچ مشکلی نداشته . میخواین هر کی ۴۰۵ انداخته داخل صفحه اینستا شرکت نظرش بده
من برای ال ۹۰ انداختم ولی دقیقا همونطور پدال خیلی اومد بالا. بعد یه ماه بلبرین کلاچم خورد شد. علتش رو گفتن چن این کلاچ طبی بلبرینگ و صفحه رو در گیر پگه میدارهدخیلی زود دیسک و صفحه رو ازبین میبره
سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن
وقتی سیم کلاچ خلاصی داره،از داخل سمت موتور میبینی که درگیرنیست،چطور با بلبرینگ وصفحه درگیر میمونه؟!!مگه شعبده بازیه؟یاتوهم؟!حالابنده عرض میکنم مشکل چیه؟بعضی دوستان براین باورندکه بانصب این سیم کلاچ،تمام مشکلاتی که مربوط به دیسک وصفحه وبلبرینگ هست،حل میشه!!!خیردوست عزیز برخی مواقع سفتی ویا سروصدافقط از سیم کلاچ نیست وعلتهای دیگری نظیرخرابی دیسک وصفحه دارد…ممنون
سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن
برادر شما که مکانیک هستید باید بهتر بدونید که این سیستم عملکردش یه چیزی مثل دنده سبک دوچرخه هست.یعنی شما وقتی دنده رو روی چرخ دنده بزرگ و سبک میذارید،نیروی کمتری لازم هستش،ولی تعداد دور بیشتری رو باید پا بزنید تا همان میزان قبل رو طی کنید.زمانی که دنده سنگین میشه،باید با قدرت بیشتری پا بزنید ولی با دور کمتری پا زدن اون مسافت طی میشه.این سیستم هم شبیه دنده سبک دوچرخست.نیروی کمتری لازمه،ولی دور بیشتری رو باید پا بزنید،یعنی کورس حرکت پدال افزایش پیدا میکنه،اگه دنده هاتون جا نمیرفته،یا باید تنظیم میشده یا باز کورس حرکت کلاچتون رو زیاد تر میکردید محدودیتش رو افزایش میدادین که بالاتر بیاد،یا مثلا یه کاری میکردین که زیر پدال کمی فضا ازاد شه و پایین تر بره.ولی بالا بودن کلاچ روی این سیستم دلیل درگیر بودن نیست.شما باید ببینی اون اهرمی که از داخل گیربکس میاد ک فک میکنم اسمش دوشاخ کلاچه،ازاد باشه و کمی خلاصی داشته باشه.تا خیالت راحت بشه که درگیر نیست.
سلام من از این محصول نرم کنده کلاچ نوین مبتکران خرید کردم.و روی ماشینم که سایناست نصب کردم و خیلی راضی ام.چون مربی اموزشگاهم الان کلاچم واقعا نرم شده.ممنووون از این محصوووول بسیار خوبتون.
ممنون از کامنت خوبتون
سلام چی مدت نرم کننده کلاچ نصب کردی هنوز هم راضی هستید ممنون میشم اطلاعات خوبی ارائه میفرمایید
سلام همکار بازنشسته ایران خودرو هستم من هم یک عدد برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل اینکه پدال کلاچ از پدال ترمز بالاتر آمده بود و هرکاری هم بابت تنظیم انجام دادم درست نشد .فکر میکنم ریگلاژ این مجموعه طوری هست که دیسک وصفحه وبلبرینگ تحت درگیری باشند .خواستم خدمتتون اطلاع داده باشم وانتقاد شده باشد.
ممنون از نظر شما
عزیز جان.شما میتونی درگیری کلاچتون رو با چک کردن خلاصی سیم وارد شده به دوشاخ کلاچ از داخل کاپوت کنترل کنید.این سیستم دقیقا عین دنده سبک دوچرخه عمل میکنه،نیروی کمتری میبره،اما کورس حرکت پدال اضافه میشه و طبعا یا باید بره پایین تر یا باید بیاد بالاتر.من ازش استفاده نکردم.ولی اینجوریه.
سلام. من سه ماه پیش نصب کردم به درد نمیخوره رفتم برای گرانتی جواب گو نیستن. بدتر اینجایه که خراب رو بستن که صفحه کلاچ رو عوض کردم. به نظر من نخرید.
دلیل به درد نخوردنشو میفرمایین ما هم بدونیم لطفا
سلام من یک عدد سیم کلاچ مبتکران برای پژو ۴۰۵ انژکتور نصب کردم وبسیار ناراضی بودم بدلیل بالا آمدن پدال کلاچ از پدال ترمز .تو حرکت سرعت ۲۰ با دنده دو به دنده یک اصلا دنده جا نمیرفت .بعضی مواقع هم کلاچ را گرفتی دنده قفل میکرد. اشکال کار را باید مهندسین تولید کننده این محصول پذیرا باشند تا مردم اطلاع داشته باشند وجهت رفع عیب محصول کوشش نمایند .با سپاس
کمتر از ۵ دقیقه ۲ نفر ۴۰۵ نصب کردند و پدال بالا تر از ترمز بوده ؟؟؟؟؟ میخواین تخریب کنید بنده خدا رو حداقل یه جور دیگه حرف بزنید . من که ۴۰۵ انداختم هیچ مشکلی نداشته . میخواین هر کی ۴۰۵ انداخته داخل صفحه اینستا شرکت نظرش بده
درود بر شما
عزیز اگر کارایی داشت خود شرکت های سازنده خودرو نصب میکردن حتما اشکال داره
داداش منم واسه ال۹۰ نصب کردم و همین مشکل رو دارم و صحبتشون درسته
من نصب کرد بدرد نمیخوره
کلاج رو عوض کنید
سلام. من هم برای سمند ef7 بردم مکانیک برام نصب کرد، پدال کلاچ خیلی اومده بالاتر از پدال ترمز. گفتم تنظیم کن ببرش پایین، میگه نرم کننده همینطوری هستش. میخوام ببرم همون سیم کلاچ اتومات فابریک ببندم دوباره
سلام من نصب کردم رو ۴۰۵ واقعا عالیه
اگر مدت گارانتی نگذشته
حتما کالا را به شرکت مرجوع کنید
من برای ال ۹۰ انداختم ولی دقیقا همونطور پدال خیلی اومد بالا. بعد یه ماه بلبرین کلاچم خورد شد. علتش رو گفتن چن این کلاچ طبی بلبرینگ و صفحه رو در گیر پگه میدارهدخیلی زود دیسک و صفحه رو ازبین میبره
چرتههههه نبندید واقعا افتضاع هستش
سلام من هنوز نصب نکردم نظر خاصی هم ندارم، ممنون از همه ی شما
سلام،من قراره هروقت ماشین ارزون شد خریدم نصب کنم بعد بهتون میگم تآثیرشو،،😝
سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن
سلام من هم انداختم کلاچ خیلی نرم شده ولی کلاچ بالا است کشش پستال نداره
وقتی سیم کلاچ خلاصی داره،از داخل سمت موتور میبینی که درگیرنیست،چطور با بلبرینگ وصفحه درگیر میمونه؟!!مگه شعبده بازیه؟یاتوهم؟!حالابنده عرض میکنم مشکل چیه؟بعضی دوستان براین باورندکه بانصب این سیم کلاچ،تمام مشکلاتی که مربوط به دیسک وصفحه وبلبرینگ هست،حل میشه!!!خیردوست عزیز برخی مواقع سفتی ویا سروصدافقط از سیم کلاچ نیست وعلتهای دیگری نظیرخرابی دیسک وصفحه دارد…ممنون
سلام من خودم مکانیک هستم برای پراید خودم انداختم کلاج بسیار نرم شد ولی متاسفانه تو معکوس خیلی دنده ها بد جا میرم و تو حرکت صدای قژ قژ میاد از داخل گیربکس،حالا از سازندش ممنونم بهر حال زحمت کشید اینو اختراع کرده ولی این ایرادارو داره باید به کمک ما مصرف کننده ها برطرف شه ،بنظر من دیسکو صفحه مدام درگیرن،با اینکه سیم خلاصی خودشو داره ولی احساس میکنی مدام درگیرن
درسته
ماشینهای سایپایی
کورس بازی دوشاخ کلاچ کمه
برادر شما که مکانیک هستید باید بهتر بدونید که این سیستم عملکردش یه چیزی مثل دنده سبک دوچرخه هست.یعنی شما وقتی دنده رو روی چرخ دنده بزرگ و سبک میذارید،نیروی کمتری لازم هستش،ولی تعداد دور بیشتری رو باید پا بزنید تا همان میزان قبل رو طی کنید.زمانی که دنده سنگین میشه،باید با قدرت بیشتری پا بزنید ولی با دور کمتری پا زدن اون مسافت طی میشه.این سیستم هم شبیه دنده سبک دوچرخست.نیروی کمتری لازمه،ولی دور بیشتری رو باید پا بزنید،یعنی کورس حرکت پدال افزایش پیدا میکنه،اگه دنده هاتون جا نمیرفته،یا باید تنظیم میشده یا باز کورس حرکت کلاچتون رو زیاد تر میکردید محدودیتش رو افزایش میدادین که بالاتر بیاد،یا مثلا یه کاری میکردین که زیر پدال کمی فضا ازاد شه و پایین تر بره.ولی بالا بودن کلاچ روی این سیستم دلیل درگیر بودن نیست.شما باید ببینی اون اهرمی که از داخل گیربکس میاد ک فک میکنم اسمش دوشاخ کلاچه،ازاد باشه و کمی خلاصی داشته باشه.تا خیالت راحت بشه که درگیر نیست.
😥😥😥😥😥