متفرقه

مشاوره رایگان با مکانیک

مشاوره رایگان با مکانیک
مشاوره با مکانیک

مشاوره آنلاین  با مکانیک

مکانیک سیار وحید در پاسخ به  لطف کاربران عزیزی که سالهاست وبسایت ما را رصد میکنند این محیط را برای مشاوره کاربران با مکانیک های مجموعه فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی مشکلات و سوالات خود را در خصوص مسائل فنی خودرو در میان بگذارید . چنانچه مشاوره آنلاین با مکانیک نیاز به ارسال محتوا داشته یا سوالات کمی تخصصی هستند میتوانید با عضویت در کانال مکانیک سیار وحید با ما در میان بگذارید و تجربه خوبی از مشاوره  رایگان با مکانیک ما داشته باشید . با ما همراه باشید عزیزان

خدمات مشاوره رایگان با مکانیک

در ابتدا توصیه میکنیم برای بالا رفتن اطلاعات عمومی خود به برگه اطلاعات عمومی خودرو مراجعه نمایید .

توقف ناگهانی خودرو بدون تغییر صدای طبیعی خودرو

استارت نخوردن بی دلیل خودرو

استارت خوردن  و روشن نشدن خودرو به طور غیر معمول

خاموش شدن خودرو در حین حرکت

تغییر صدای ماشین در سرعت بالا

تغییر صدای ماشین در سرعت پایین

صدای زوزه از اگزوز و یا میلگ گاردان

صدای خفه از اگزوز به صورت مقطعی

ریب زدن ماشین بعد از کارواش

ریب زدن ماشین بعد از شستشوی انژکتور

ریب زدن ماشین وقتی که سرعت خودرو بالا میرود

کشیدن ماشین به یک جهت در حین حرکت

لرزش فرمان ماشین در سرعت بالا و پایین

خاموش شدن ناگهانی چراغ ماشین

کم کردن روغن خودرو

بد جار رفتن دنده در زمستان

مکانیک سیار در کلیه نقاط تهران بزرگ

 

مکانیک رایگان تلفنی

خدمات مکانیک رایگان به صورت تلفنی با مکانیک سیار با تجربه شرکت همراه است  .  همچنین اگر نیازی به مکانیک در محل بود ما برای شما بهترینهای هزینه را برآورد میکنیم . ما در ابتدا خدمات مکانیک رایگان را از طریق تلفن در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد . در این بین اگر تعمیر خودرو از طریق راهنمایی انجام شد شما هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهید کرد  .

مزایای مکانیک رایگان تلفنی برای شرکت چیست ؟

  • اعتبار شرکت بالا میرود
  • تجربه مکانیک سیار های  ما بالا مییرود
  • شما میتوانید در تعمیرات بعدی خودرو و سرویسهای دوره ای خودرو از خدمات ما استفاده کنید
  • صرفه جویی در زمان هم برای مشتری و هم برای شرکت مفید میباشد
  • کمک شایانی به رانندگان عزیز صورت میگیرد
  • ارزش سایت شرکت بالا میرود

سوالات مکانیکی آنلاین

شما عزیزان میتوانید با عضویت در  کانال تلگرامی مکانیک سیار وحید  به صورت آنلاین سوالات مکانیکی خود را مطرح نمایید  و با ارائه مستند تصویر یا ویدیو و یا شرح جزییات مشکل خودرو بهترین پاسخ و راهنمایی را از مکانیک سیار ما دریافت  کنید .

819 نظر در “مشاوره رایگان با مکانیک

  1. رضا گفت:

    سلام ماشین من شتاب خوبی در جاده دار ولی موقع سربالایی کشش نداره صفحه دیسکو عوض کردم شمع روهم عوض کردم کاتالیزه هم سالم وتمیزبود مشکل از کجاست مکانیک هم نمیدونه راهنمایی کنید؟

    1. وحید گفت:

      سلام.فشار پمپ بنزین اندازه گیری کنید
      در صورت پایین بودن فشار پمپ بنزین از حد مجاز
      پمپ تعویض شود

  2. نوید گفت:

    سلام پرشیا ۹۶سال(۱۸۰۰)دارم حدود ۸۵۰۰۰تاکارکرده و تایمش هم سر۵۸۰۰۰عوض کردم.چن روزه استارت که میزمنم وقتی موتور کاملا سرده، لرزش داره تموم خفیف و بد کار می‌کنه و بعضاً صدای احتراق خفیف از زیر کاپوت یا پت پت میاداز اگزور، دود خاصی خارج نمیشه. گرم که شد کمتره و تقریبا عادی میشه توی سلام پرسیا ۹۶سال(۱۸۰۰)دارم حدود ۸۵۰۰۰تاکارکرده و تایمش هم سر۵۸۰۰۰عوضذمردم.چن روزه استارت که میزنم وقتی موتور کاملا سرده، لرزش داره تموم خفیف و بد کار می‌کنه و بعضاً صدای احتراق خفیف از زیر کاپوت یا پت پت میاداز اگزور، دود خاصی خارج نمیشه. گرم که شد کمتره و تقریبا عادی میشه توی حرکت اگه سرد باشه ریپ میزنه یا پی میزنه بیشتر دور پایین وگرنه باشه ریپهاش هر از گاهی هست و شدت کمتر و بیشتر توی دنده دو. شمع و وایر عوض کردم انژکتور شسته شد صافی بنزین عوض شد ولی فرقی نکرد دیاگ چیزی نشون نداد البته چراغ چک روشن نمیشه. میگن تنها گزینه سوختن سرسیلندرها با آب بندی سوپاپها. باید سرسیلندر باز سه . در زمان گرم بودن شتاب و کشش خوب وعادیه، از درب موتور هم نگاه کنید ظاهراً آب قاطی نداره. مصرفش بیشتر نشده آب هم کم نمیکنه…راهنمایی بفرمایید چکار کنم و ایراد از نظر شما چیه ممنون

    1. وحید گفت:

      سلام وقت بخیر.
      احتمال ضعیف بودن سوپاپ ها و حتی واشر سرسیلندر است.
      با دستگاه کمپرس سنج،کمپرس موتور حتما اندازه گیری شود.چنانچه کمپرس از حد مجاز کمتر بود باید سرسیلندر و سوپاپها سرویس شود.

    2. مهدی گفت:

      سلام،، استاد یه سوال داشتم ممنون میشم اگ پاسخ بدید چون خیلی اذیتم کرده!
      من یه تیبا۱ مدل۹۱ دارم،، وقتی ماشینو خاموش میکنم طبق معمول باید فن‌رادیاتور خاموش نشه و تا زمان خنک شدن موتور به‌صورت اتوماتیک کار کنه ،، ولی مشکلی ک ماشین من داره اینه‌که زمان خاموش کردن ماشین،، مثل ماشینایی ک پروانه‌شون به تسمه و موتور وصله، فن‌رادیاتور هم همراه ماشین به‌طورکلی خاموش میشه و باعث میشه دمای موتور به‌شدت بالا بمونه و میزنه بیشتر آب و ضده‌یخ ماشین از مخزن ذخیره خارج میشه و میره رو زمین، جوری که هر سه‌روز یک‌بار یه چهارلیتری آب‌رادیاتور میریزم داخلش!!
      چیکارش کنم که بعده خاموش کردن ماشین فن‌رادیاتور همچنان کارکنه و موتور رو خنک کنه و به‌قولی اتومات کنه؟

  3. محمدرضا گفت:

    سلام.از روغن هیدرولیک توتال FLUIDE IID استفاده کردم فرمون وحشتناک سفت شده.برا پژو توتال ATF III توصیه میشه ولی مغازه دار تموم کرده بود گفتش که با هم فرقی ندارن میخوام بدونم واقعا فرق ندارن یا روغن توتال با هیدرولیک پژو ناسازگاره ؟

    1. وحید گفت:

      سلام
      از روغن هیدرولیک کاسپین سه خط هم میتونید استفاده کنید

      1. صادق ملک پور 09171598534 گفت:

        با سلام خدمت دوستان واساتید گرامی.
        بنده ۲۰۶ تیپ ۶ دارم و چندساله با مشکل بد کار کردن موتور مواجه هستم و واقعا خسته شدم.اما طبق تجربه هایی که کسب کردم متوجه شدم که مشکل اصلی من مربوط به سنسور اکسیژنه و از شما اساتید راهنمایی میخوام.
        بنده از زمانی که کاتالیزور رو خالی کردم هر چند ماه سنسور اکسیژن و عوض میکنم و متاسفانه بندرعباس بعد از کلی خرج اضافه سنسور و عوض میکنن.
        دیروز دوباره ماشین شروع کرد به بد کار کردن و دور موتور پایین میومد و پرپر میکرد خودم فیش سنسور اکسیژن و قطع کردم و ماشین درست شد حتی چراغ چک هم روشن نمیشه.و امروز هم بدون مشکل کار کرد حتی بهتر هم شده.ولی نمیدونم تا کی؟
        به نظر شما کاتالیزور تاثیر در خرابی سنسور اکسیژن داره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

  4. اکبر جعفری گفت:

    با سلام و عرض ادب
    اگر مقدور است کمک کنید تا مشکلم شناسایی شود.
    حدود پنج ماه قبل ۴ حلقه لاستیک نو ایرانی انداختم زیر ماشین. تقریبا دو ماه بعد زیر چرخ جلو صدای خفیفی شنیدم. اولین حدسم لاستیک بود که نکنه پله کرده باشه. آپاراتی رفتم چک کردند گفتند لاستیکها کاملا سالم هستند حتی بالانس هم کردم. مشکل رفع نشد یعنی اصلا تغییری نکرد. صدا به شکل لق لق خیلی آروم ادامه داشت. این صدا با افزایش سرعت ماشین زیاد میشه و بین ۶۰ ای ۷۰ کیلومتر در ساعت به حداکثر میرسه و سرعت اگه بیشتر بشه صدا کمتر میشه یا بهتره بگم دیگه شنیده نمیشه.
    به بلبرینگ و پلس شک کردم. موقع حرکت اگر فرمان رو بپیچونم صدای یه خفیف بیشتر میشه ولی همیشه اینطور نیست. خلاصه مکانیک تمام چرخها رو بازدید کرد گفت بلبرینگها و پلسها سالم هستند.
    من این ماشین رو حدود سه ساله دارم و از صفر دست خودمه و مشکلی نداشته اما برای این موضوع به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کردم. یک سری جلوبندی بازدید و سرویس کامل شد. به مدت دو سه روز صدا رفع شد ولی برگشت. یک سری هم گفتند جعبه فرمان باید تعویض بشه قبول کردم و کلی هزینه پرداختم. حدود یه هفته صدا رفع شد دوباره برگشت.
    فکر میکنم الان به مدت سه ماه هست که این مشکل وجود داره و منتظر هستم که ایراد بیشتر بشه تا بلکه کسی مشکل رو پیدا کنه ولی هنوز که موفق نشدند.
    به نظر شما مشکل چی میتونه باشه.

    از توجه و اظهار نظر خبرگان عزیز سپاسگزارم.

    1. وحید گفت:

      سلام ایراد از لاستیک هست
      لاستیکا عقب جلو کنید و ببینید در شدت و نوع صدا تغییردحاصل میشود یا خیر؟؟؟
      درضمن اگر مقدور بود یه فیلم از صدا برام واتساپ کنید

  5. وحید گفت:

    سلام ایراد از لاستیک هست
    لاستیکا عقب جلو کنید و ببینید در شدت و نوع صدا تغییردحاصل میشود یا خیر؟؟؟
    درضمن اگر مقدور بود یه فیلم از صدا برام واتساپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *